Postoji jedna stvar koja je svakome od nas barem jednom zatrebala – korigovanje teksta već promovisane Facebook objave, odnosno, posta.
Bez obzira da li ste prekasno primijetili da ste izostavili neko slovo, da ste napravili pravopisnu grešku ili jednostavno klijent zahtijeva da se tekst objave izmijeni, prepravljanje teksta promovisane objave samo stvara dodatnu glavobolju Social Media Managerima.
Naravno, podrazumijeva se da tekst vaše objave provjerite dva puta, pa čak i tri puta prije nego što aktivirate oglašavanje. Ali, u stvarnosti smo svi ljudi, pa htjeli mi to ili ne, greške će se prosto događati.
Ipak, sarađujući sa brojnim Social Media Managerima, primijetili smo da kada uoče pravopisnu ili neku drugu grešku, većina ima identičan refleks: brisanje objave i kreiranje potpuno nove.
Štaviše, ukoliko se okrenete Facebook Help sekciji, takođe će vam biti sugerisano da obrišete originalnu objavu sa greškom i napravite novu.
TO JE POGREŠNO!
Na svu sreću, postoji jednostavan i brz način kako da riješite ovaj problem, dovoljno je da samo pratite korake u nastavku.
Pretpostavimo da je ovo objava koju želite da korigujete.

Korak 1: Jednom kada otkrijete grešku u kucanju ili jednostavno treba da izmijenite tekst objave koja se promoviše, otvorite Ads Manager, pronađite kampanju u kojoj se oglas nalazi i idite na nivo oglasa kampanje (ad level), kako biste pronašli oglas koji je povezan sa objavom koju želite da korigujete. Označite objavu i kliknite na “Izmijeni/Edit”.

Korak 2: Zatim objavu (ili objave, ukoliko imate više istih) koja se prikazuje kao oglas zamijenite sa bilo kojom drugom postojećom objavom i kliknite “Objavi/Publish”. Bitno je da razumijete šta ste ovim korakom napravili – praktično ste “izbacili” objavu iz aktivne kampanje i na taj način omogućili njeno korigovanje.
NAPOMENA: Uvijek provjerite da nemate neke druge aktivne kampanje i oglase koji su povezani sa objavom koju pokušavate da izmijenite.

Korak 3: Osvježite Facebook stranicu na kojoj se “problematična” objava nalazi, pronađite je i jednostavno je uredite kao što biste to i obično uradili.

Korak 4: Ovaj korak je veoma važan! OBAVEZNO se vratite u Ads Manager, kako biste ponovo povezali oglas i korigovanu objavu! Dakle, ponovite postupak iz drugog koraka, tako što ćete vratiti, tj. ponovo “ubaciti” korigovanu objavu u aktivnu kampanju tamo gdje se i ranije nalazila.
Na slici možete da vidite da je naša objava uspješno korigovana, ponovo vraćena u aktivnu kampanju i sve što je potrebno je da kliknete “Objavi/Publish”, kako biste nastavili sa njenim promovisanjem.

I to bi bilo sve – brzo i jednostavno! Ono što sjajno kod ove “cake” je to što svoju objavu možete uređivati kada god poželite, ne gubeći već postojeće statistike, lajkove i slično.
Nadamo se da smo vam bili od pomoći. Ukoliko imate bilo kakvih nejasnoća, slobodno nas kontaktirajte.