5 načina kako Chatbotovi mogu unaprijediti Vaše poslovanje | Paradox

KONTAKT

Zakažite besplatnu konsultaciju sa jednim od naših najboljih stručnjaka u marketingu i otkrijte načine za pridobijanje novih kupaca koristeći digitalni marketing.

Kontaktirajte Nas



Preferiram kontakt putem:
TelefonaEmail-a



Chatbotovi su računarski programi koji koriste vještačku inteligenciju i mijenjaju način interakcije i komunikacije na internetu. Od automatskih odgovora ili interaktivnih razgovora, chatbotovi zasigurno predstavljaju budućnost digitalnog marketinga i odnosa sa kupcima.

Chatbotovi su postojali još i prije 15 godina, početkom 2000-ih u obliku AOL Instant Messenger spam poruka, ali danas su oni mnogo sofisticiraniji oblik vještačke inteligencije koji mogu imati veliki doprinos našem poslovanju.

Donosimo Vam 5 načina kako Chatbotovi mogu unaprijediti Vaš biznis:

  1. Unaprijeđenje odnosa sa klijentima

Čekanje odgovora na upit predstavlja noćnu moru kupcima. Koristeći chatbotove, jednostavni upiti mogu biti vrlo efikasno i brzo riješeni. Ovo će smanjiti stres kod upravljanja korisničkim zahtjevima i povećati zadovoljstvo kod kupaca.

  1. Personalizirana komunikacija

Ova strategija dopušta da svi kupci koji su nam u prošlosti poslali poruku putem Facebook-a, sada dobiju pozdravnu poruku sa svojim imenom i pitanje o osnovnim informacijama (e-mail adresa i slično). Na ovaj način, korisnik se osjeća posebno i izdvojeno iz mase.

  1. Veća dostupnost Vašim klijentima

Obzirom da su Chatbotovi uvijek dostupni, Vaš brend ili kompanija se pozicionira na više mjesto, samim time što ste putem chatbota uvijek na usluzi. Ovim putem smanjujete troškove koje biste imali za plaćanje posebne službe za podršku.

  1. Diferencijacija na tržištu u odnosu na konkurente

Chatbotovi su relativno nova pojava na našem tržištu. Biti jedan korak ispred konkurencije uvijek je jako bitno. Chatbotovi mogu biti Vaš idealan alat za diferencijaciju i nešto po čemu će se Vaša kompanija razlikovati od drugih.

  1. Jednostavno istraživanje tržišta i klijenata

Uz chatbotove, moguće je postaviti  pitanja zatvorenog tipa(npr. da/ne), i takve podatke koristiti u svrhu unapređenja proizvoda ili odnosa sa kupcima. Ovim alatom možemo jednostavno saznati šta se našim kupcima sviđa ili ne, i tako unaprijediti odnos.