6 tipova vizuelnog sadržaja koji se najviše dijeli na društvenim mrežama.

KONTAKT

Zakažite besplatnu konsultaciju sa jednim od naših najboljih stručnjaka u marketingu i otkrijte načine za pridobijanje novih kupaca koristeći digitalni marketing.

Kontaktirajte Nas



Preferiram kontakt putem:
TelefonaEmail-a



Na društvenim mrežama vizuelni sadržaj se dijeli 40 puta više u odnosu na bilo koji drugi sadržaj. Upravo iz tog razloga popularnost društvenih mreža kao što su Instagram, Snapchat i Pinterest raste iz dana u dan. Na njima se prikazuju vizuelni sadržaji i imaju unikatan način predstavljanja kompleksnih poruka u samo nekoliko sekundi.

U nastavku Vam donosimo primjere sadržaja koji će izazvati pozitivne reakcije kod Vaše ciljne skupine i koje će ona vrlo rado podijeliti na svom profilu.

#1 Inspirativni citati

Citati su posebno privlačni ljudima. Motivišu ih da poduzmu akciju i počnu ostvarivati svoje snove. Ljudi vole pročitati nešto sa čime se mogu poistovijetiti, a ukoliko je citat i vizuleno lijepo predstavljen sasvim je sigurno da će izazvati pozitivne reakcije. Kojim god biznisom se bavite, iskoristite moć inspirativnih citata.

#2 Lica ljudi

Lica imaju moć da kreiraju posebnu vezu između brenda i ljudskih emocija. Istraživanja su pokazala da slike koje prikazuju lice na društvenoj mreži Instragram dobivaju čak 38% lajkova više u odnosu na slike koje to ne sadrže. Ovo je pokazatelj da trebate koristiti ovu taktiku kada želite stvoriti veću uključenost Vaših pratioca. Dobar primjer je Coca – Cola koja već godinama koristi ljudska lica na slikama kako bi stvorila bolju vezu sa svojim konzumentima.

lica-ljudi

#3 Priroda

Prirodna bogatstva kao što su jezera, mora, planine, vodopadi i drugi prelijepi prizori uvijek privlače pažnju. Iako Vaš biznis nije vezan za prirodu i dalje možete iskoristiti prednost koju ovakve slike donose. Slike prirode Vam daju mogućnost da stvorite interakciju s Vašim pratiocima.

#4 Hrana

Hrana koja dobro izgleda je nešto s čim se svako povezuje. Zbog toga nije iznenađujuća činjenica da je baš hrana vizuelni sadržaj koji ostvaruje najbolje performanse. Ovaj podatak posebno je vezan za društvenu mrežu Instagram na kojoj je ogroman broj profila vezanih upravo za ishranu. Bez obzira na biznis kojim se bavite uvijek je preporučljivo s vremena na vrijeme iskoristiti ovu prednost.

hrana

#5 Historijske slike

Svako se voli prisjetiti prošlosti. Historijske slike kreiraju osjećaj nostalgije, prisjećaju nas na prošle generacije i vraćaju emocije koje su utkane u dubinu naše podsvijesti. Slike ne moraju biti povezane samo s poznatim ličnostima i historijskim događajima, već mogu biti vezane konkretno za Vaš biznis i njegove početke.

#6 „Behind-the-scenes“

Veoma je važno stvoriti ljudsku konekciju sa kupcima kako bi oni znali da iza velikog imena stoje obični ljudi koji se trude da udovolje njihovim željama i potrebama. Kupci vole da budu uključeni u Vaš biznis i stvari koje radite. Zbog toga ih upoznajte sa radnim aktivnostima, dajte im uvid u novitete ili jednostavno objavite sliku timskog sastanka i pauze za ručak. Ne zaboravite, ljudi vole da posluju sa ljudima a ne brendovima.

Kako bi postigli najbolji efekat savjetujemo Vam da koristite kombinaciju navedenih vizuelnih sadržaja. Na taj način ćete pratioce držati zainteresovanim i uključenim. Slobodno eksperimentišite i saznajte koje vizuelne sadržaje Vaša ciljna skupina najviše voli.