Facebook oglašavanje - 5 mitova / Paradox digitalna marketing agencija

KONTAKT

Zakažite besplatnu konsultaciju sa jednim od naših najboljih stručnjaka u marketingu i otkrijte načine za pridobijanje novih kupaca koristeći digitalni marketing.

Kontaktirajte Nas



Preferiram kontakt putem:
TelefonaEmail-a



Facebook je veoma moćna platforma sa nevjerovatnim potencijalom za oglašavanje. Međutim, može biti kompleksna sa mnogo mitova i nesporazuma. U nastavku ćemo pojasniti 5 najčešćih mitova vezanih za ovu platformu. Za mnoge kompanije u svijetu, startup-e i male biznise, Facebook je neizostavan alat za oglašavanje.

#Mit 1: Facebook oglašavanje je preskupo

Nemate povjerenja u modernu tehnologiju i privlačite kupce na tradicionalan način? Niste sigurni da možete priuštiti Facebook oglašavanje? A da li možete priuštiti da ne pratite svjetske trendove? Mnoge kompanije su dokazale da uz pomoć savremenih tehnologija i korištenjem društvenih mreža mogu konkurisati kompanijama koje su već godinama prisutne na tržištu, ali ne iskorištavaju potencijale društvenih mreža. Na bh. tržištu, baš kao i u svijetu, Facebook je reklamni div u sferi digitalnog marketinga. Facebook omogućava oglašavanje prema Vašim mogućnostima. Minimalni iznos uloženih sredstava je jedan euro, a maksimalni iznos određujete sami. Budžet zavisi od ciljeva kampanje, ali sasvim sigurno možemo reći da oglašavanje preko ove društvene mreže ne zahtijeva velike iznose.

#Mit 2: Nije koristan za moj biznis.

Određeni ljudi smatraju da oglašavanje na Facebook-u može biti koristan alat samo sa pojedine biznise. Najčešće zablude koje se vežu za ovaj mit su:

  • Samo kompanije čiji su proizvodi usmjereni širim masa se oglašavaju na Facebooku.
  • Uspjeh na Facebook-u imaju jedino kompanije koje kupci percipiraju kao zabavne i zanimljive.
  • Facebook služi samo za skupljanje lajkova, sponzorisanje postova i povećavanje svijesti o brendu.
  • Proizvodi moraju biti vezani za tehnologiju.
  • Facebook oglasi su dosadni i „smaraju“ ljude, itd.

Ukoliko Vas baš ovi razlozi spriječavaju da počnete sa oglašavanjem preko ove društvene mreže, možda bi trebali još jednom razmisliti.

Najbolja činjenica vezana za Facebook  je ta da je on koncipiran od stvarnih ljudi. Veoma mali broj profila je lažan. Stvarni ljudi, sa različitim interesima, profesijama, demografskim karakteristikama mogu biti zainteresovani za Vaš biznis. Facebook Vam pruža mogućnost da kreirate svoju ciljnu skupinu i njoj usmjeravate poruke. BiH broji oko 1,5 miliona Facebook korisnika. Sasvim sigurno je da ćete tu pronaći korisnike zainteresovane za Vaše proizvode i usluge.

#Mit 3: Potrebna mi je ogromna ciljna skupina.

Ako smatrate da je Facebook oglašavanje dobro jedino za prikupljanje lajkova, u velikoj ste zabludi. Facebook Vam zaista može povećati profit. Čak iako još uvijek niste sigurni kakvu ciljnu skupinu želite privući i ukoliko ta ciljna skupina nije velika, i dalje možete iskoristiti sve potencijale ove društvene mreže. Sve što je potrebno je da „kažete“ Facebook-u kakvu osobu želite targetirati. Navedite njen spol, godine, mjesto prebivališta, obrazovanje, interese i karakteristične crte ponašanja i Facebook će pronaći sve osobe koje odgovaraju Vašim kriterijima.

Ukoliko već imate ciljnu skupinu, ali je želite proširiti, Facebook Vam ponovo daje mogućnost da na osnovu karakteristika svoje ciljne skupine pronađete osobe sličnih interesa i karakteristika. Ako zaista uvedete Facebook oglašavanje u Vaše svakodnevne aktivnosti u veoma kratkom roku ćete naučiti koristiti sve njegove potencijale.

#Mit 4: Potrebne su mi profesionalne slike.

Da, Vaš Facebook oglas treba sliku ali ta slika ne mora nužno biti profesionalna. Najbitnije je da bude vizuelno privlačna i da „zgrabi“ pažnju. Možete odabrati stil koji želite i za koji smatrate da bi najviše privukao Vašu ciljnu skupinu. Savjetujemo da koristite boje jakih intenziteta i pravite kontrast između poruke i pozadine oglasa. Također, humor je veoma poželjan jer Vas izdvaja od uobičajenih postova. Sve ovo su savjeti koji Vam mogu pomoći da ostavite dobar utisak na Vašu ciljnu skupinu. Ukoliko tek počinjete sa Facebook oglašavanjem, predlažemo da pogledate primjere velikih svjetskih kompanija iz industrije kojom se bavite.

Budite kreativni i drugačiji. Stavite se u poziciju osobe kojoj je oglas namijenjen.

#Mit 5: Korisnici ignorišu Facebook oglase jer su dosadni.

Nerelevantan sadržaj je ono što odbija kupce, a ne oglasi. Zamislite da vrijeme provodite na Facebook-u i da ugledate oglas koji Vas obavještava da je došla nova zimska kolekcija odjeće, a već danima razmišljate o kupovini kaputa. Da li će Vam taj oglas biti dosadan ili dovoljno interesantan da mu posvetite više pažnje?

Svaki korisnik će oglas smatrati korisnim ukoliko je usmjeren baš njemu i ispunjava njegove potrebe. Zbog toga ih je veoma važno usmjeravati određenoj ciljnoj skupini kojoj je potrebno baš ono što oglas i sadrži. Ni Facebook neće dozvoliti da nerelevantan sadržaj bude prikazivan njegovim korisnicima s obzirom da mu nije u cilju spamovanje ljudi već istinska obostrana korist.