Google AdWords - prednosti u odnosu na tradicionalni marketing

KONTAKT

Zakažite besplatnu konsultaciju sa jednim od naših najboljih stručnjaka u marketingu i otkrijte načine za pridobijanje novih kupaca koristeći digitalni marketing.

Kontaktirajte Nas



Preferiram kontakt putem:
TelefonaEmail-a



Kako izabrati između tradicionalnih i digitalnih načina oglašavanja? Da li koristiti Google AdWords ili ipak objaviti reklamu u lokalnim novinama, na radio stanici i televizijskom kanalu ili u nekom magazinu? Borba između modernih načina oglašavanja i već ustaljenih i svima dobro poznatih, i dalje traje.

Zbog boljeg razumijevanja jedne od glavnih usluga naše agencije, navodimo 4 glavne prednosti Google oglašavanja u odnosu na tradicionalne medije.

#1 INTERES KORISNIKA

Glavnu razliku između intenziteta interesa korisnika ćemo objasniti kroz „push“ i „pull“ strategiju. U prvom slučaju koji karakteriše tradicionalno oglašavanje, koristi se agresivna promocija putem televizijskih kanala, billboarda, radija, novina, magazina itd. Nakon određenog vremena izloženosti takvom načinu promocije, počinjemo filtrirati promotivne napore i primjećujemo samo ono što nas interesuje. Iz godine u godinu se smanjuje učinkovitost ovakve strategije.

S druge strane, Google AdWords direktno privlači ciljnu skupinu. Kompanija svoje oglašivačke napore usmjerava samo onim korisnicima koji su zainteresovani za proizvode i usluge koje ona nudi. Pored toga što se za cijenu jednog oglasa u lokalnim novinama možete mjesec dana oglašavati putem najvećeg svjetskog pretraživača, ciljna skupina kojoj se prikaže Vaš oglas je veoma zainteresovana za ono što imate ponuditi.

#2 TARGETIRANJE

Koristeći Google AdWords, ne samo da dođete do korisnika koji su zainteresovani za kupovinu Vaših proizvoda i usluga, već preciznim targetiranjem možete izabrati kome želite da se ona prikaže: po lokaciji, jeziku i ključnim riječima.

S druge strane, tradicionalni mediji imaju veliki doseg, ali možete samo pretpostavljati kome se reklama prikazala, birati televizijske kanale koje gleda Vaša ciljna skupina, novine koje čita, radijske programe koje sluša… Bez obzira koliko vremena (i novca) utrošili u istraživanje, pored target skupine, novac je izgubljen na mnogobrojne ljude koje ne interesuje ni Vaša ponuda, a ni Vaša reklama.

#3 CIJENA

Tradicionalni mediji uglavnom imaju fiksne troškove koji se određuju na osnovu veličine njihove publike. Oni određuju cijenu, a vi odredite ostale karakteristike i platite. Niste sigurni ni kakav će biti odziv na Vašu reklamnu kampanju. Ako želite nešto izmijeniti, morat ćete uložiti mnogo sredstava da to uradite.

Kod korištenja Google AdWordsa, sami birate budžet. Također, taj budžet trošite tek kada korisnik klikne na Vašu reklamu! Drugim riječima govoreći, platite samo kada osoba otvori novine na stranici 9, pročita Vašu reklamu i nazove vas zbog više informacija.

#4 ROI – POVRAT NA INVESTICIJU

Marketing nije trošak, to je investicija. Shodno tome, najvažnija stvar kod oglašivačke kampanje je povrat na uložena sredstva. Vjerovatno ste već čuli izreku: „Polovina novca uloženog u marketing je bačena, problem je što ne znam koja polovina.“

Rezultate tradicionalnog marketinga je veoma teoško pratiti. Koji kupci su Vam došli zbog koje reklame? Da li su vidjeli billboard na najprometnijem mjestu u gradu, televizijsku reklamu u terminu emitovanja najpoznatije serije ili ipak oglas koji se nalazi preko cijele stranice u najčitanijim novinama?

S Google AdWordsom nemate tih problema. Znate gdje je potrošen svaki fening, koliko ljudi je kliknulo na reklamu, koliko su se zadržali na web stranici, koliko su stranica posjetili unutar web stranice i da li su kupili proizvod (ako postoji ta opcija). Također, možete saznati koje su reklame najefikasnije, a koje nemaju velikog efekta. U svakom momentu možete zaustaviti kampanju, korigovati je, napisati sve nanovo i krenuti ispočetka.

Nema dvojbe da je Google AdWords veoma efikasan oblik oglašavanja. Kampanju usmjeravate idealnoj ciljnoj publici, a svakodnevno pratite napredak kampanje. Za nekoliko minuta možete ugasiti oglase koji nemaju veliki odziv, a sredstva prebaciti u najefikasnije. Zvuči savršeno? 🙂

Ukoliko Vam je potrebna pomoć oko Google Adwords oglašavanja, obratite se nama! Više informacija na: https://paradox.ba/paradox/google/