Kako Facebook na mjesečnom nivou koristi oko dvije milijarde aktivnih korisnika, činjenica da ova društvena mreža postaje dominantan kanal za informisanje o aktuelnoj društvenoj i političkoj situaciji nije iznenađujuća. Ljudi svakodnevno provjeravaju svoj feed, u potrazi za sadržajem koji će ih informisati ili ih zabaviti.
Pitanje je – kako da Vaš Facebook oglas dođe do ciljne skupine za najmanji potrošeni budžet, bude primjetan među raznim sadržajem i kako da se istakne među konkurentskim oglasima, bez da iritira ciljnu skupinu?
Facebook oglašavanje može uveliko pomoći da reklamirate Vaše specijalne ponude i promovišete Vaše proizvode i usluge. Međutim, ako se samostalno oglašavate putem ove platforme, može se dogoditi da potrošite novac bez ikakvog efekta. Ako ste već trošili novac, oglašavajući se putem Facebook-a, vjerovatno ste primijetili da Reach nije ni približan onom koji ste očekivali (kakav je prije bio). Uz to su ljudi postali pažljiviji i reaguju samo na super relevantne i super interesantne reklame. Kako to promijeniti?
Rješenje je u pravilnom korištenju Facebook oglašivačke platforme. Od hirurški preciznih targeting metoda, remarketinga, lookalikea, prodajnog teksta na reklamama, sve do naprednih prodajnih lijevaka – u mogućnosti ste da sve to naučite na NAPREDNOM FACEBOOK MARKETING SEMINARU, koji organizujemo 14.10. u prostorijama Ekonomskog Fakulteta u Sarajevu.
Pored veoma vrijednih i korisnih informacija, trikova i dokumenata koje dobijate, cijeli seminar će biti snimljen, te snimak će biti dostavljen svim polaznicima!
Na grupne kotizacije odobravamo popuste i do 40% (ovisno koji je broj kotizacija u pitanju)
Broj mjesta je ograničen, stoga na vrijeme rezervišite Vaše mjesto putem: https://paradox.ba/facebook-seminar/