Kako zadržati pratioce na društvenim mrežama? | Paradox

KONTAKT

Zakažite besplatnu konsultaciju sa jednim od naših najboljih stručnjaka u marketingu i otkrijte načine za pridobijanje novih kupaca koristeći digitalni marketing.

Kontaktirajte Nas



Preferiram kontakt putem:
TelefonaEmail-a



Šta kupci zapravo žele vidjeti na društvenim mrežama? Sasvim sigurno ne objave koje nisu relevantne i koje ih nerviraju. Ukoliko ste primijetili opadanje aktivnosti Vaših pratioca na društvenim mrežama, vrijeme je da preispitate šta to zapravo objavljujete i da li je to pravi odabir za ciljnu skupinu.

Sprout Social je nedavno proveo istraživanje o sadržajima koji najviše nerviraju korisnike društvenih mreža.

Istraživanja su pokazala da korisnike najviše odbija previše promotivnih poruka na stranici brenda. Ne smijemo zaboraviti da društvene mreže nisu platforma za emitovanje poruka, već medij koji omogućava dvosmjernu komunikaciju. Iako osiguravaju veliki doseg, njihov pridjev „društvene“ ih zapravo razlikuje od svih ostalih kanala za oglašavanje. Zbog toga, ne budite previše promotivno usmjereni, pronađite balans i ostvarite dobru interakciju sa Vašim pratiocima.

U nastavku navodimo ostale stvari koje nerviraju korisnike:

  • Pokušavate biti smiješni kada to niste: Neki brendovi se previše trude biti interesantni, ali nažalost postižu suprotan efekat. Eksperimentisanje je poželjno, ali jednostavno u nekom momentu morate prihvatiti da ne ide baš onako kako ste priželjkivali.
  • Korištenje slenga i žargona: Najbitnije je da Vaše objave budu konzistentne s onim što brend predstavlja. Analizirajte ciljnu skupinu i na osnovu njihovih želja i preferencija odlučite koji stil izražavanja želite koristiti.
  • Profil ne sadrži nikakvu personalnost: Ako Vaš profil predstavlja samo šturo objavljivanje informacija, prosljeđivanje informacija sa drugih stranica ili uobičajene poruke koje se ponavljaju iz sedmice u sedmicu, kako očekujete da se ljudi povežu s Vašim brendom? Najbitnije je definisati misiju i svrhu Vaše kompanije prije pravljenja strategije za društvene mreže.
  • Ne odgovarate na poruke: Ako već želite koristiti društvene mreže za unapređenje poslovanja, potrudite se odgovoriti na poruke Vaših pratioca. U suprotnom možete izazvati neodobravanje, negativno mišljenje, pa čak i gubljenje pratioca i rušenje ugleda. Iako se čini bezazleno, ignorisanje pratioca može izazvati negativne posljedice za Vaš biznis.
  • Previše tihi: Koliko god pratioca imate, velika je šteta ukoliko odlučite zanemariti njihovo prisustvo i komunicirati s njima samo u veoma rijetkim situacijama. Moć društvenih mreža je ogromna, trebate iskoristite sve njihove potencijale.

Prikupljanje pratioca je jedna stvar, ali povezivanje i interakcija s Vašom publikom je mnogo bitnija. Pronalazak balansa je ključan za optimalno vođenje društvenih mreža. Omogućite Vašim pratiocima relevantan, zanimljiv sadržaj zajedno sa promotivnim objavama i posebnim ponudama. Izazov leži u osiguravanju sadržaja koji će se dopasti ciljnoj skupini. Ukoliko posvetite pažnju pronalasku sadržaja koji će se dopasti Vašim pratiocima, velike su šanse da će se oni preći u sljedeću fazu kupovnog ciklusa.