Responsive design – zašto je bitan? | Paradox

KONTAKT

Zakažite besplatnu konsultaciju sa jednim od naših najboljih stručnjaka u marketingu i otkrijte načine za pridobijanje novih kupaca koristeći digitalni marketing.

Kontaktirajte Nas



Preferiram kontakt putem:
TelefonaEmail-a



Digitalni marketing sazrijeva i možemo primijetiti da su kompanije sve više osviještene o značaju istog. Pored društvenih mreža, nezamislivo je da kompanija ne posjeduje web stranicu. A nemoguće je zamisliti i web stranicu danas, a da nije responsive dizajna. To znači da se dizajn i izgled web stranice prilagođava platformi, te dimenzijama i orijentaciji ekrana. Koristeći responsive HTML i CSS tehnike kodiranja, korisnik, bilo da web stranicu posjećuje sa laptopa, tableta, smartphone-a ili e-čitača kao što je Kindle, će uvijek imati prilagođen prikaz web stranice.

Međutim, zašto bismo trebali ovome pridavati veliku pažnju?

  1. Koristeći stranicu sa responsive dizajnom Vaš rank na pretraživačima se poboljšava! Google preporučuje stranice sa ovakvom konfiguracijom, tako da je prilagodljivi dizajn Vaš dodatni SEO alat.
  2. Troškovi održavanja su mnogo manji ukoliko imate jednu responsive stranicu, nego da pravite dvije zasebne – jednu za mobilne uređaje, a drugu za desktop verziju. Ovim štedite i vrijeme, koje možete iskoristiti za bitnije aspekte poslovanja.
  3. Bitno je poznavati analitiku: Vaši kupci se sve više nalaze na mobilnim uređajima. Dok gledaju TV, dok su u javnom prevozu, na poslu ili dok su vani. Sa ovih uređaja dolazi više prometa i posjeta web stranica. Responsive dizajn ovdje omogućava prilagođavanje svim veličinama ekrana i uređaja.
  4. Ne potcijenjujte desktop! Prosječno vrijeme provedeno na stranici je veće kod desktop-a nego kod mobilne verzije. Bounce rate (broj ljudi koji „skreću“ sa Vaše stranice) je manji, stoga se korisnici više zadržavaju na stranici koristeći računar ili laptop.
  5. Koristeći prilagođeni dizajn i lakše kretanje kroz stranicu stvaramo pozitivno korisničko iskustvo. Samim time, veća je vjerovatnoća da će se korisnik opet vratiti na stranicu. Ovo je prednost korištenja ove konfiguracije dugoročno i može znatno uticati na zadržavanje kupaca i zadovoljavajući povrat na investicije (profit).